a

Only the best facilities, verified and selected with the ability to find promotions and last-minute offers... Tuscanyfarm (Agritourisms in Tuscany) is the reference portal for those who want to spend their holidays in Tuscany.

Latest Posts

info@toscanafarm.it

Restaurant La Terrasse


La Terrasse Restaurant welcomes customers in a warm and comfortable environment, with the typical style of classic Tuscan architecture: Romanesque arches divide the rooms and introduce a green and secluded corner to the outdoor terrace area, open in the summer months.

The menu of the La Terrasse restaurant offers, in addition to typical Tuscan dishes, fish dishes. Each dish is prepared at the time of ordering, a guarantee of freshness and authenticity.

The convivial setting is enriched by the elaborate presentation of the individual dishes in a whole that combines the taste of flavors with the beauty of the dishes.The restaurant offers a refined wine list, with the most prestigious brands on the market.

Restaurants
Arezzo
  • Province

  • Common

    Monte San Savino
  • Category

    Restaurants
  • Services

    Credit card payment
    Gluten-free options
    Restaurant
    Air conditioning
    For vegetarians
    Free WiFi

Map

Address

Piazza Vittorio Veneto, 2,
52048 Monte San Savino (AR) Italy
info@ristorantelaterrasse.it
+39 0575 844111

Reviews Write a review

  • Giordano Baldini
    febbraio 2020

    Ci siamo trovati benissimo. Posto bello anche romantico nella sala più piccola, molto caldo e accogliente anche il personale . Pietanze particolari e buonissime, magari alcuni accostamenti un po' forzati ma sono i miei gusti e non è una critica, ad esempio il tonno in crosta di caffè non l'ho compreso a pieno . I chitarrini se non erro, alla carbonara di mare ... Fantastici. Saluti alla prossima.

    Rating      
  • Laura Tarta
    novembre 2019

    Cenare in questo ristorante è stata una bella scoperta! Locale elegante, senza inutili fronzoli, curato e pulitissimo. Ampie vetrate che permettono una bella visuale sul panorama (immagino che in estate, cenare sui tavoli all'aperto nella terrazza sia ancora più bello!) Ho avuto il piacere di conoscere il titolare, il Sig. Manlio, che insieme alla figlia, lavorano nel locale, gentilissimi e molto competenti. Il menù spazia da piatti di terra a pesce di mare, c'è l'imbarazzo della scelta! Anche la carta dei vini è molto varia, ho bevuto un ottimo Pinot Grigio! Emerge la passione per il proprio lavoro e per voler soddisfare il cliente sotto tutti i punti di vista, senza trascurare niente, bravi!!! I prezzi sono adeguati alla qualità dei piatti! CONSIGLIATO!

    Rating      
  • Roberto Gennari
    giugno 2019

    La bontà della cucina toscana con un pizzico di rielaborazione. La bellezza dell'ambiente. La cortesia del personale. Uno dei miei ristoranti preferiti.

    Rating